Op zaterdag 30 mei is het weer zover!
Ook dit jaar organiseren wij opnieuw de Scrap Run voor de Merke 2026.

Heb je nog oud ijzer liggen? Zet het dan op 30 mei duidelijk zichtbaar bij de weg. Net als voorgaande jaren komen wij het graag bij je ophalen. Wij rijden tussen 8:30 en 12:30 door het dorp.

Wat verstaan we onder oud ijzer? Denk bijvoorbeeld aan: oude fietsen, radiatoren, metalen hekwerken of poorten, buizen en leidingen, oude grasmaaiers, goten en dakplaten, metalen velgen, koperkabels en alle overige metalen materialen.

Maar let op: koelkasten, wasmachines en lithium-accu’s mogen wij helaas niet meenemen!

Twijfel je of heb je vragen?
Neem gerust contact op met Sander van der Leij via 06 4017 4136