Dit wil je niet missen! Op zondag 31 mei vieren we de heropening van de brug over de Alde Sânsleat met een bijzonder grachtenconcert op het water: “Terherne driuwt”. Midden in Terherne, naast ’t Schippershuis.

Stel je voor: live muziek, bootjes op het water, mensen langs de kade en een dorp dat samenkomt voor een gezellige middag. Met optredens van DEBASIC, Lady Lights en Jelle B belooft het een sfeervolle mix van pop & jazz te worden.

Kom langs, zoek een plekje aan de kade of beleef het vanaf je eigen boot! Wil je meevaren? Meld je dan aan via de QR code hieronder.

15:00 – opening brug
16:00 – 18:00 live muziek

Gratis toegang! Neem je vrienden, familie en buren mee en maak er samen een mooie middag van!